Nejnovější příspěvky
Vážení čtenáři mého blogu. Děkuji za dlouhodobou přízeň, kterou mi projevujete. Rád ...
Číst dále »
Má smysl blok „ověřeno zákazníky“ na vašem e-shopu? #MýtusNeboPravda
Známe je asi všichni – vyjížděcí okénka, které jsou vpravo nebo vlevo ...
Číst dále »
Legislativní změny pro e-shopy – mimosoudní řešení sporů!
Zatím o tom mimo APEK prakticky nikdo v e-commerce scéně nemluvil. Co ...
Číst dále »
NÁVOD: MarketingMiner.cz – Jak a proč ho využívat pro e-shop (seriál – 3. díl)
V minulých dvou dílech seriálu o Marketing Mineru jsem představil jeho SERP ...
Číst dále »
Seznam 100+ českých twitter účtů, které se vyplatí sledovat, pro e-shop
Twitter – sociální síť pro stručné vyjadřování. I proto ji mají odborníci ...
Číst dále »
Jak se vyplnila moje prognóza e-commerce trendů pro rok 2015?
V lednu 2015 jsem napsal článek 12 e-commerce trendů pro rok 2015 z ...
Číst dále »
NÁVOD: MarketingMiner.cz – Jak a proč ho využívat pro e-shop (seriál – 2. díl)
V minulém (prvním) díle tohoto seriálu jsem představil MarketingMiner.cz jako samotný nástroj a ...
Číst dále »
TEST: Jak jsou na tom české pay-per-post systémy?
Linkbuilding, nebo-li tvoření zpětných odkazů na vlastní web, v našem případě e-shop, ...
Číst dále »
Vánoční dárek – 80% sleva na E-shop knihu!
Vánoce se blíží a já se rozhodl, že podělím čtenáře mého blogu ...
Číst dále »
NÁVOD: MarketingMiner.cz – Jak a proč ho využívat pro e-shop (seriál – 1. díl)
MarketingMiner.cz – poměrně nový, teprve několik měsíců starý, on-line nástroj na automatické ...
Číst dále »