Od září 2018 hledám novou výzvu, které se postavím a vyřeším ji. Máš pro mě něco takového?
Tak nějak by mohl vypadat začátek mého „inzerátu“, kdybych nějaký podával. Aktuálně jsem totiž na ve stavu, kdy mám volné kapacity a hledám projekt, který pro mě bude opravdovou výzvou a bude mě bavit.
Jak je možné, že mám volné kapacity?
V únoru 2018 jsem po 9 letech budování prodal SvětBot.cz. Ten se zařadil do portfolia společnosti, která má své dva e-shopy a 22 prodejen v celé ČR. J
Díky tomu se mi uvolnily kapacity, které jsem v červenci a srpnu investoval do přípravy jednoho z mých projektů – největšího českého veletrhu pro e-shopaře a onlajňáky (Czech On-line Expo 2019) – a od září mám kapacity volné. Zároveň končím v průběhu srpna dva menší klientské projekty – dozory na webové aplikace.
Co umím a mohu nabídnout?
Mám bohaté zkušenosti z e-commerce světa – od roku 2011 jsem 7 let budovat SvětBot.cz – z velmi nízké investice jsme za necelých 7 let vybudovali firmu s obratem kolem 30 mil. Kč, kde meziroční růst tržeb byl v rozmezí 100 až 200 %. V roce 2018 bychom realizovali obrat kolem 50-60 mil. Kč.
Za dobu působení ve SvětBot.cz jsem prošel všemi pozicemi ve firmě – znám skladové procesy, prodejní procesy, účetní procesy, pohyby zboží, umím řídit programátory (+zadávat a kontrolovat jejich práci), mám široký přehled v kompletním on-line marketingu. Tím nechci říci, že umím kvalitně spravovat PPC kampaně, sociální sítě apod., ale mám o problematice dobré povědomí a umím na odborné úrovní řídit a diskutovat s dodavateli a správci jednotlivých marketingových kanálů. Zároveň mám silné analytické myšlení a rozhodování – řídím se čísly – které si umím z GA sám vyčíst a interpretovat. Umím zároveň pracovat s daty z různých zdrojů a transformovat si je (např. pomocí Open Refine) do jednoho komplexního datasetu, se kterým následně pracuji.
SvětBot.cz jsem založil v roce 2011, ale e-commerce jsem se věnoval už o něco dříve. V roce 2009 jsme založili internetovou aukci InAu.cz, která ve své době rostla i o 11 000 % na tržbách. V té době jsem se začal intenzivně vzdělávat a od roku 2010 jsem prošel více jak 90 školeními předních českých odborníků a navštívil jsem bezmála 40 odborných konferencí nejen v ČR, ale i v Berlíně, Londýně, Las vegas, New Yorku a dalších světových metropolích.
V roce 2013 jsem vydal E-shop knihu – první komplexní knihu pro e-shopaře, která provádí na 500+ stránkách čtenáře tím, jak vybudovat úspěšný a funkční e-shop. Od roku 2014 působím také jako konzultant. Nejprve jsem byl bez přímého zaměření, později jsem se více specializoval na UX a CRO, včetně uživatelských testování (přímé, s oční kamerou apod.). Nyní jsem se vrátil k mému oboru z VŠ a pomáhám českým e-shopům řídit projekty a nebo také nastavovat e-shopové procesy.
Co přesně hledám?
Výzvu, která bude zajímavá, bude mě bavit a bude odpovídat mým znalostem a schopnostem. Mohou to být konzultace pro klienty nebo přímá nabídka zaměstnání pro zajímavého e-commerce hráče. Mohu řídit team lidí, nebo dávat doporučení, která mohu následně do firmy implementovat. Nejčastěji nyní dělám pro klienty řízení vývoje jejich on-line projektů a webů. Zároveň chodím velmi často do provozů e-shopů a tam hledám, jak zlepšit procesy, aby se ušetřila práce, čas a peníze. Ve výsledku se i zlepší nálada ve firmě mezi zaměstnanci.
Odkud by měl být můj klient?
Žijeme v moderním on-line světě. I proto si myslím, že kdekoliv v ČR nebo střední Evropě není daleko. Pokud se spolu ale máme vídat velmi často (několikrát za týden apod.), tak preferuji jižní Čechy, popřípadě Prahu.
Máte další dotazy?
Ano, klidně se ptejte. E-mailem, v komentářích nebo třeba na sociálních sítích.
Jak mě oslovit?
Pokud uvažujete, že pro mě máte nabídku (nejlépe takovou, která se neodmítá), napište mi e-mail (jsem@eshopkonzultant.cz) nebo mi zavolejte – telefon na mě není těžké najít. Preferuji pro prvotní kontakt mailovou komunikaci, ale není podmínkou.