Nejnovější příspěvky
Zbožové srovnávače jsou jedním z nejpoužívanějších zdrojů návštěvnosti českých e-shopů. Dají se ...
Číst dále »
E-shopová studie – pomozte vyplněním krátkého formuláře
Pro námi připravované konference se zaměření na e-shopy (znáte například E-shop víkend) ...
Číst dále »
VIDEO: Jak efektivně dělat uživatelské testování e-shopů (#ESV15)
Dnes přináším další z videí z mých přednášek. Tato je z akce ...
Číst dále »
Video nahrávky od SmartSupp pomohou k pochopení uživatelského chování
Nedávno mě kontaktoval Vláďa Šandera ze SmartSupp.com, který využíváme pro chat se ...
Číst dále »
Seriál: Uživatelská testování oční kamerou (eye-tracking) – úvod do problematiky (díl 1.)
Tímto článkem startuji seriál o eye-trackingu, nebo-li o sledování pohybu očí oční ...
Číst dále »
Přechod e-shopu na https – Ano? Ne? Proč? Co? Jak? Kdy? Kde…
V poslední době se šíří po českých internetových fórech názor, že by ...
Číst dále »
VIDEO: 100+1 opakujících se UX chyb vašich e-shopů
28.března 2015 se v Plzni konal již druhý BarCamp. Tentokráte jsem si ...
Číst dále »
Praktický příklad, jak nedělat případové studie!
Poslední dva dny se na mě z Twitteru valí hromadné sdílení „případové ...
Číst dále »
Hledáme kvalitní případové studie! (zn. zajímavé a originální)
Na přelomu července a srpna 2015 pořádáme s vEnCa-X třídenní konferenci zaměřenou na ...
Číst dále »
12 e-commerce trendů pro rok 2015 z mého pohledu – věštba na letošní rok…
Letos jsem nepsal shrnutí loňského roku z pohledu co se mi povedlo, ...
Číst dále »