Domů > Případové studie > Hledáme kvalitní případové studie! (zn. zajímavé a originální)

Hledáme kvalitní případové studie! (zn. zajímavé a originální)

Na přelomu července a srpna 2015 pořádáme s vEnCa-X třídenní konferenci zaměřenou na e-shopy – E-shop víkend, což asi všichni co mě sledují už určitě ví.

Rozhodli jsme se ale, že dáme prostor i kvalitním případovkám, které na podobných akcích účastníky velmi zajímají. Také aby ne, když je to jasná praxe a ne jen teoretické přednášky, ze kterých si občas posluchači moc neodnesou.

Co tedy hledáme?

Hledáme odvážné muže a ženy, jež by se nebáli ukázat všem, co dělali a jak jim to dopadlo. Výsledek může být kladný, nebo klidně i záporný. I chybami se člověk učí, že? A naučit se něco na cizích chybách je také k nezaplacení.

Podmínky:

  • Případovka by měla být na 10 až 30 minut čistého času před publikem.
  • Neměla by být již veřejně profláknutá a mnohokrát sdílená – každý se chceme dozvědět něco nového a ne to, co už jsme četli. Nevadí, pokud již byla jednou prezentována na nějaké placené konferenci, ale jakmile se objevila veřejně, byla více než 1x prezentována na odborné placené konferenci v ČR nebo již někdy na BarCampu, pak ji bohužel na #ESV15 nechceme.
  • Zajímavá čísla jsou to nej! Každého z nás přece zajímají dobrá čísla – ať už velký plus, nebo velký mínus… Prostě něco, co ostatní určitě zaujme.
  • Dodržení zaměření na e-shopy, to je to oč tu běží… Nebude-li případovka o e-commerce, lépe přímo o e-shopech, pak na #ESV15 bohužel nemá co dělat.

Jak by měla případovka vypadat?

Zastávám názor, že každá případovka má mít nějakou strukturu. Ty u nás by měly být poměrně „průhledné“:

  1. Úvod do problému – kde se vzal, co je jeho příčinou, proč to bylo nutné řešit…
  2. Jaký měl být cíl (výsledek), nebo-li čeho jste chtěli dosáhnout
  3. Co jste pro to udělali – prostě průběh celého zpracování od A do Z
  4. Vyhodnocení – co jste naměřili a jaké byly výsledky
  5. Závěr/poučení pro všechny – prostě to, co by si měl každý do posledního z případovky odnést

Máte pro nás takovou případovou studii?

Opravdu jste se v textu, který jsme napsal výše, našli? Výborně! Teď už opravdu stačí jen velmi málo. Za prvé se vám musí chtít vyrazit na nejlepší e-shopovou akci letošního léta, E-shop víkend, a dále pak také napsat jeden e-mail, kde nám případovku nabídnete. Vybereme ty nejlepší a ti dostanou prostor ukázat tu svou všem.

 

Jak a do kdy případovku přihlásit?

  1. Napište na e-mail kalianko (a) eshopvikend.cz
  2. Do předmětu uveďte prosím Případová studie
  3. Napište mi (postačí stručně) jaký byl problém, zda jste ho vyřešili a s jakým výsledkem
  4. Připojte kontakt na sebe
  5. Odešlete nejpozději do konce února 2015!

Není to těžké a určitě to zvládnete.
Slibuji, že vybereme ty nejzajímavější, které se nám s Vaškem dostanou do ruky!

 

A pokud takovou případovku nemáte, nevadí… Vezměte tento článek a sdílejte ho dále na sociálních sítích. Třeba máte v přátelích někoho, kdo má absolutní pecku, jež nás všechny posadí na zadek!



O autorovi příspěvku: Ing. Jan Kalianko

Jsem konzultant věnující se výhradně e-shopům. Pomáhám jim více vydělávat při stejných vstupních podmínkách. Napsal jsem první českou knihu o tom, jak vybudovat úspěšný e-shop, pořádám E-shop víkend, E-shop summit, UX&CRO summit, E-shop akademii a v neposlední řadě jsem také CEO SvětBot.cz. Od roku 2017 vedu školení open-source nástroje Mautic, který je určený pro marketingovou automatizaci. A když mám trochu volna, přednáším na konferencích o e-shopech.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Zvýrazněná (označená) pole jsou povinná *

*

CommentLuv badge

Více v #ESV15, e-commerce, e-shop, e-shop víkend, hledáme
E-commerce řešení na WordPressu – ano nebo ne? Prezentace z WP konference 2014

Dnešní příspěvek je určen zejména pro začínající e-shopisty, nebo ty,...

Majitelé e-shopů se diví, že mají malou návštěvnost z vyhledávačů, ale dělají pro to vůbec něco?

Zkušenosti z poslední doby, kdy mě oslovují ve větší míře...

Zavřít