Na přelomu července a srpna 2015 pořádáme s vEnCa-X třídenní konferenci zaměřenou na e-shopy – E-shop víkend, což asi všichni co mě sledují už určitě ví.
Rozhodli jsme se ale, že dáme prostor i kvalitním případovkám, které na podobných akcích účastníky velmi zajímají. Také aby ne, když je to jasná praxe a ne jen teoretické přednášky, ze kterých si občas posluchači moc neodnesou.
Co tedy hledáme?
Hledáme odvážné muže a ženy, jež by se nebáli ukázat všem, co dělali a jak jim to dopadlo. Výsledek může být kladný, nebo klidně i záporný. I chybami se člověk učí, že? A naučit se něco na cizích chybách je také k nezaplacení.
Podmínky:
- Případovka by měla být na 10 až 30 minut čistého času před publikem.
- Neměla by být již veřejně profláknutá a mnohokrát sdílená – každý se chceme dozvědět něco nového a ne to, co už jsme četli. Nevadí, pokud již byla jednou prezentována na nějaké placené konferenci, ale jakmile se objevila veřejně, byla více než 1x prezentována na odborné placené konferenci v ČR nebo již někdy na BarCampu, pak ji bohužel na #ESV15 nechceme.
- Zajímavá čísla jsou to nej! Každého z nás přece zajímají dobrá čísla – ať už velký plus, nebo velký mínus… Prostě něco, co ostatní určitě zaujme.
- Dodržení zaměření na e-shopy, to je to oč tu běží… Nebude-li případovka o e-commerce, lépe přímo o e-shopech, pak na #ESV15 bohužel nemá co dělat.
Jak by měla případovka vypadat?
Zastávám názor, že každá případovka má mít nějakou strukturu. Ty u nás by měly být poměrně „průhledné“:
- Úvod do problému – kde se vzal, co je jeho příčinou, proč to bylo nutné řešit…
- Jaký měl být cíl (výsledek), nebo-li čeho jste chtěli dosáhnout
- Co jste pro to udělali – prostě průběh celého zpracování od A do Z
- Vyhodnocení – co jste naměřili a jaké byly výsledky
- Závěr/poučení pro všechny – prostě to, co by si měl každý do posledního z případovky odnést
Máte pro nás takovou případovou studii?
Opravdu jste se v textu, který jsme napsal výše, našli? Výborně! Teď už opravdu stačí jen velmi málo. Za prvé se vám musí chtít vyrazit na nejlepší e-shopovou akci letošního léta, E-shop víkend, a dále pak také napsat jeden e-mail, kde nám případovku nabídnete. Vybereme ty nejlepší a ti dostanou prostor ukázat tu svou všem.
Jak a do kdy případovku přihlásit?
- Napište na e-mail kalianko (a) eshopvikend.cz
- Do předmětu uveďte prosím Případová studie
- Napište mi (postačí stručně) jaký byl problém, zda jste ho vyřešili a s jakým výsledkem
- Připojte kontakt na sebe
- Odešlete nejpozději do konce února 2015!
Není to těžké a určitě to zvládnete.
Slibuji, že vybereme ty nejzajímavější, které se nám s Vaškem dostanou do ruky!
A pokud takovou případovku nemáte, nevadí… Vezměte tento článek a sdílejte ho dále na sociálních sítích. Třeba máte v přátelích někoho, kdo má absolutní pecku, jež nás všechny posadí na zadek!