Domů > Grafika > Kam se bude vyvíjet grafika u e-shopů?

Kam se bude vyvíjet grafika u e-shopů?

Grafika hraje u e-shopu určitě značnou roli. Pokud je dobře navržena, tedy spíše je-li navržena s dobrou použitelností e-shopu pro koncového zákazníka, tak může obchodu značně pomoci. Nutno ovšem poukázat na to, že moc originální grafiky u nás v Česku nevzniká a když vzniká, tak není moc vidět.

Osobně bych řekl, že je to docela problém, nebo spíše, že je to smutné, když nejsou kreativní lidé, kteří by svoje umění dokázali „prodat“ některému z e-shopů a udělat tak z něj něco skutečně originálního.

Pokud to vezmu z druhé strany – z pohledu provozovatele e-shopu, tak bych si také nějaké extrémní experimenty u nás v relativně konzervativním Česku netroufl udělat a to ani kdyby mi za to platili. Myslím si, že tu na to ještě neuzrála ta správná doba.

V dnešním příspěvku si ovšem zahraju na vizionáře a podíváme se spolu, co je aktuálně „in“ v zahraničí. Pokud bych měl styl nějak charakterizovat, tak jako „Pinterest style„. Jednoduše mnoho hranatých bloků, které jsou v několika (minimálně 3) sloupcích, volně pod sebou, nerespektující řádky… Občas nějaký prvek spojíme a uděláme přes více sloupců… Tak vypadají přední designové světové shopy, které nechtějí jít s davem… Abychom vše jen textově nepopisovali, to je u grafiky nereálné, pojďme se podívat na home page několika moderních e-shopů ze zahraničí.

Líbí se vám?


WordPress › Chyba